Jump to content

View New Content
Forums
Photo
- - - - -

Aether mod, scene 1, take 2.


  • Please log in to reply
37 replies to this topic

Poll: Do you want the Aether mod? (22 member(s) have cast votes)

Do you want the Aether mod?

  1. YES! (14 votes [63.64%] - View)

    Percentage of vote: 63.64%

  2. Nope.avi (8 votes [36.36%] - View)

    Percentage of vote: 36.36%

Vote Guests cannot vote

#21 Commander

Commander

  • 1,632 posts

    You Win or You Die

  • LocationEindhoven

Posted 08 September 2012 - 21:55

The Aether mod is a cool mod ,but the server will render a need world. Because of this reason I vote no.


Wtf the server will render a need world???

idk wtf ur talking about but it would not delete our current world
and as clarkey said the mod is not for version 1.2.5 so yeah ur vote is useless now XD

76561197999667690.png

"You better add fox so you can feel normal with him" ~Dr Scheisse

"You know what would suck? If Half life 3 sucked." ~Pie

"This all wouldnt be happend." ~ eddyke1

"Tachibana.♥: Im German remember
Tachibana.♥: Heil Hitler."

Join Dropbox now! :)

Spoiler

#22 Wazzamaniac

Wazzamaniac

  • 1,798 posts

    The moose man

Posted 08 September 2012 - 22:19

but the server will render a need world.


.... Do you even look at your posts while you write, or do you tap dance on your keyboard?

Seriously, man.
[SIGPIC][/SIGPIC]

#23 Le p'tit Liandri

Le p'tit Liandri

  • 1,351 posts

    Le petit Fromage

  • LocationParis, France / Brussels, Belgium

Posted 08 September 2012 - 22:22

Posted Image

#24 SmellyCheese

SmellyCheese

  • 1,670 posts

    its your fault

Posted 08 September 2012 - 22:48

I didn't understand anything of what you just said atty. I think you mean it needs to render a new world? or another world? Not sure but either way the aether is kinda connected as a separate world as if you had portals like we used to. It wont make a difference.

Either way I love aether and i love it working a long side the yogbox. Thats because I am bored with tekkit now though.. done evreything i wanted to do and anything else that can be done I don't really want so..

yogbox - you have bosses and towers and places to explore get that with aether and you have even more bosses and mobs...
http://i.imgur.com/TMdOo.gif

[LDT] Psycix: Youre no competition to my godly rod

#25 atty16

atty16

  • 1,355 posts

    The Angel of Death

Posted 08 September 2012 - 23:45

.... Do you even look at your posts while you write, or do you tap dance on your keyboard?

Seriously, man.


I do most of time ,but when I am tired or in a hurry I may forget to check.

Edited by atty16, 09 September 2012 - 00:16.
Damn it I mist the r in tired

I love my blades, my ship and my slaves 


#26 Wazzamaniac

Wazzamaniac

  • 1,798 posts

    The moose man

Posted 09 September 2012 - 00:14

So basically, if someone ties you with a rope, it affects your grammar?

Ok, im done now.
[SIGPIC][/SIGPIC]

#27 Max

Max

  • 3,257 posts

    I like rusty stuff

Posted 09 September 2012 - 01:33

lol i'km gfucking smashed, and i still know that a fuckin server doesn'nt render shit, a serveR doesn't have any voisual output (except for some text based console output) therefore they donÄt renvder anything...

#28 Valiant

Valiant

  • 1,324 posts

    Popo. Mr.Popo the nigger

  • Steam:http://steamcommunity.com/profiles/76561198034856755/

Posted 09 September 2012 - 01:50

Holy crap Max....

But not a good idea, since an extra world would use up more resources(I think since I know little about minecraft).

#29 Max

Max

  • 3,257 posts

    I like rusty stuff

Posted 09 September 2012 - 02:47

Not really, it would only use some extra HDD space, only loaded chunks put load on the server, therefore only if players visit the aether, or put chunkloaders there for whatever reason, it would use resources.

if a player visits the aether, it wouldn't change anything on the servr load, because the amount of chunks loaded stays the same.

#30 yagwog

yagwog

  • 6,300 posts

    fucking degenerate i'll post when i want fam ldt is shit sti

Posted 09 September 2012 - 12:06

Video is soooo outdated.

my response to vaping being "cool" tbh fam

 

"stimulates the same circuitry that was simulated when u sucked on ur mommas titty

faggot"


#31 yagwog

yagwog

  • 6,300 posts

    fucking degenerate i'll post when i want fam ldt is shit sti

Posted 09 September 2012 - 19:05


my response to vaping being "cool" tbh fam

 

"stimulates the same circuitry that was simulated when u sucked on ur mommas titty

faggot"


#32 Commander

Commander

  • 1,632 posts

    You Win or You Die

  • LocationEindhoven

Posted 09 September 2012 - 20:04

Yeah you sended me that vid to :)
Its only a singleplayer mod-.- omfg thats such a shame :(

76561197999667690.png

"You better add fox so you can feel normal with him" ~Dr Scheisse

"You know what would suck? If Half life 3 sucked." ~Pie

"This all wouldnt be happend." ~ eddyke1

"Tachibana.♥: Im German remember
Tachibana.♥: Heil Hitler."

Join Dropbox now! :)

Spoiler

#33 yagwog

yagwog

  • 6,300 posts

    fucking degenerate i'll post when i want fam ldt is shit sti

Posted 09 September 2012 - 20:20

I swear I have played a MP version before

my response to vaping being "cool" tbh fam

 

"stimulates the same circuitry that was simulated when u sucked on ur mommas titty

faggot"


#34 SmellyCheese

SmellyCheese

  • 1,670 posts

    its your fault

Posted 09 September 2012 - 21:33

You can have multi just a bitch to set up :P (gotta know all the shit to do with it)
http://i.imgur.com/TMdOo.gif

[LDT] Psycix: Youre no competition to my godly rod

#35 atty16

atty16

  • 1,355 posts

    The Angel of Death

Posted 09 September 2012 - 21:36

I am pretty sure you can play the Aether mod on multiplayer,but I am not 100%.

I love my blades, my ship and my slaves 


#36 Commander

Commander

  • 1,632 posts

    You Win or You Die

  • LocationEindhoven

Posted 09 September 2012 - 21:39

Well i googled for like 30 min, if you knoe hoe to set it up for mp or
How to get it tell me i would instantly install it then :)

76561197999667690.png

"You better add fox so you can feel normal with him" ~Dr Scheisse

"You know what would suck? If Half life 3 sucked." ~Pie

"This all wouldnt be happend." ~ eddyke1

"Tachibana.♥: Im German remember
Tachibana.♥: Heil Hitler."

Join Dropbox now! :)

Spoiler

#37 FRAG

FRAG

  • 6,265 posts

    Not your normal S'H'A'R'K

Posted 09 September 2012 - 22:19

Well me and krona had it running for awhile on the old FRAGnet server, give him a message to see how he set it up.

[FRAGleveldesign.com] "The home of FRAG"

76561197980033738.png

 


#38 Commander

Commander

  • 1,632 posts

    You Win or You Die

  • LocationEindhoven

Posted 09 September 2012 - 23:01

Well me and krona had it running for awhile on the old FRAGnet server, give him a message to see how he set it up.


Wow thats awesome, im gonna ask krona then :D

76561197999667690.png

"You better add fox so you can feel normal with him" ~Dr Scheisse

"You know what would suck? If Half life 3 sucked." ~Pie

"This all wouldnt be happend." ~ eddyke1

"Tachibana.♥: Im German remember
Tachibana.♥: Heil Hitler."

Join Dropbox now! :)

Spoiler




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users